**Fantasitorka**
2008-07-03 @ 22:55:20
 
Jaha...vad ska jag skriva om idag då....

Tittade på film igår kväll som slutade över midnatt så jag kom inte säng förrens 01.30.....Gäsp!!!

Vaknade av att telefonen ringer vid 9.30 och att det är från sjukan ,öra-näsa-hals - till lilltösa....Jag har missat en återbesökstid för två veckor sedan...dagen före skolavlsutningen.....
Jag brukar inte missa så jag vet inte vad som hänt...om jag ens har fått ngn kallelse...men det har jag säkert....Har inget minne att jag fått  den.....
Nu blir det en ny tid efter semestern för koll för öronen....+ att jag blir återbetalningsskyldigt för uteblivit besök...Det var mindre roligt....hmmmm

Var ute på jobbet mellan 13-14 och jag blev bränd på ryggen...Glömde så vanligt att smörja in mig....Förstår inte att jag är så förbaskat känslig......

Motioncyklade 31 min på kvällen och nu är det snart dags att nattas....

Sjutton oxå att dagarna ska gå så fort....Jag har knappt varit hemma och så ska man lägga sig.....Varmt är det oxå så jag kommmer inte att kunna sova uppe utan  nere på verandan :0).....Hatar värme inne!!!
Kanske ska jag slå upp lilltältet......Näääääj, jag orkar inte....
Det får bli soffan igen (3 natten).....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Emrezainab
2009-08-18 @ 09:30:02
 
It is healthy, I shall come on your site more often, thank.
 
- URL: http://emrezainab.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0