**Otur igen**...
2008-07-02 @ 00:19:37
 
H ramlade av på cykeln idag på väg hem...växeln hoppa ur på ngt vis så han har skadat sig på händerna och knät (skrapsår)...Stukat handen troligtvis oxå...Han knäckte till handleden när han tog emot sig...
Snacka om otur han har...Han gick här på kvällen värre än gammal gubbe för att han var öm i hela kroppen....

Nu sitter jag här vid datorn igen och klockan är över midnatt.....Hur ska jag komma upp imorrn kl 6.....Det här blir inte lätt!!!!

Nu är det bäst jag går och sussar
 
- Bilder/Foton - Permlink - 4 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintofllickan
2008-07-02 @ 00:33:40
 
skrattade verkligen åt din molnfigur...hi,hi jag hoppas vi tänker på samma sak annars är de jag som har konstig fantasi..ler.



nu ska jag gå o sova...



natti
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2008-07-02 @ 12:22:51
 
Jag tänker nog på samma som svintoflickan... Alltså är det lite cencurerat så jag skriver det inte!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-07-02 @ 12:38:36
 
HAhah,,, jag och M såg en nallebjörn...men när jag läst era inlägg så har jag tittat igen och ser ngt helt annat "blink"...Därför är det så kul med moln vad och hur man ser....H såg inget alls..inte en björn i varjefall....
 
- - -

Från: Remykaia
2008-09-19 @ 10:08:52
 
very intersting site ..congratulation..
 
- URL: http://remykaia.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0