**ruschigt**
2008-07-19 @ 15:48:30
 
Nu har jag försökt gjort lite nytta idag medatt städa, dammsuga och plocka in och ut disk...Sedan har jag suttit  här vid datorn...Sambon tycker nog jag sitter o h slappar när han har hållt på att gräva upp stubben+ roten  i backen...Har man inte jobb så skaffar man sig....
Var och över till grannen då jag hörde en "förälders" välbekanta röst och snackade lite....Så nu är frågan...ska jag gå ut och gå/springa eller sitta här ett tag till innan jag ska göra med i ordning till kvälla.....Tjejkväll innei stan....
Jag har inte så mkt tid kvar när jag tänker efter....Hmmmm....
Det blir nog inga steg idag....får ta igen det imorrn...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Jakubgrete
2009-01-21 @ 13:45:35
 
Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work
 
- URL: http://jakubgrete.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0