**sjörövar skepp**
2008-07-04 @ 22:42:18
 
Nu har jag jobbat en hel dag...min sista dag före semestern...Gud så skönt.!!!!..Vi skulle ha haft 11 barn idag..mest på hela veckan ..men det blev inte mer än 8....

På em kom en familj vars barn nr 2 slutar hos oss nu för 6 års verksamhet...Nr 1 har oxå gått hos för nga år sedan.....
De hade med sig en present till oss...för den tid båda barnen har varit hos oss.....

Ett sjörövarskepp...och inte vilket skepp som helst....ett godis skepp med skattskista (guldchokladpengar) och lönnlåda i skeppet (där det fanns chokladkakor)......+ att de gjort allt själv...sjörövare i gubbar, skeppet i tyg, guldpengar runt om skeppet... osv...

Tyvärr så  måste jag säga det att de kanske skulle ha kommit i början av veckan så fler barn kunde ta del utav det + personal......Vi stänger ju nu för ihopslagningen för nästa vecka......Men deras tanke var god!!!!!

Jättefint skepp!!!!!!

Nr 1: Skeppet som kom farandes till personalrummet........
Nr 2. Skeppet hade ne skat kista...och där fanns det ..guldpengar ( i choklad)
Nr3. Här är allt godis som vi fick....måste vaar ngt mellan 5-6 kg....
Nr,4. Dessa låg i lönnlådan...(Vi fick plock bort lite saker på skeppet för att  omma åt det)


Mina steg idag blev inte många...semester från det...
Jag tror att den måste ha haka upp sig för jag fick bara ihop 5 500 steg under dagen på jobbet...Brukar få ihop mera annars....Men allt som allt blev  endast 6 600 steg...
 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-07-05 @ 01:05:54
 
GRATTIS till semestern!!

Hinner vi inte ses nu när vi båda är lediga så är det skandal. SKANDAL.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-07-05 @ 11:20:14
 
Ska ni iväg till öaland ngt? P pch M ska dit v 29....
 
- URL: http://tiindraz.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0