**Slippa livstid**
2008-07-02 @ 12:31:39
 
Idag i expressen så står det att mördaren Anders englund som har dödat 2 st, Pernilla  31och engla 10 inte är psyksikt sjuk......utan är frisk och nu väntar rättegång där advokaten ska försöka  att han inte ska få livstid utan försöka få tidsbestämt långt straff ....
Se expressen

Jag tycker att det han har gjort så kan han lika väl sitta där han sitter....Varför ska han ut i samhället igen och kanske göra om det...Nu  ågrar han sig och ber om ursäkt ....
Jag fattar inte ens att man kan  ha mage och säga så och verkligen tro att anhöriga , allmänheten ska tycka synd om honom.....
Nej, låt han sitta där han sitter tills på livstid........

Jag vet att man ska ge människor en andra chans men gör man om en sådan sak  som han gjort, framför allt  på ett  litet oskyldigt barn,  och ljuger första veckan i rätten....så ser jag faktiskt inte jag den chansen...

Jag tycker inte han kan ångra vad han gjort...Det finns ingen ursäkt för det....

Jag orkar inte ens läsa alla artiklar  om honom, hur han har det nu...för jag tycker han är så äcklig...

Vad tycker ni?
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0