*'Äntligen kväller....
2008-06-06 @ 00:11:41
 
Nu har barnen varit och klippt  sig varav grabben blev missnöjd till tusen.....
Han har en privat frisör i vanliga fall men nu fick vi inte tag i henne och hon vet precis hur han vill ha det....Så nu blev det inte alls som han tänkt sig....alldes för kort......men jag försökte säga att det är skönt  i sommar med kort hår...sedan växer hans hår som ogräs så det är långt snart igen ........

Sedan var vi ner till P och käkade beställd mat ihop...kebab rulle blev det denna gång.....Sedan hem och gick en promenad på 75 min.......
Fan vad jag känner mig nyttig!!!!

Sedan hämtade jag H i storstan efter han varit på ö-fest....men han blev inte så långvarig för vi var hemma till 24.00.....

Så nu ska jag gå och sussa....

Mina steg idag blev...19 350 wow!!!!

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0