**Blommarna vissnar***
2008-06-11 @ 21:16:06
 
Tänk vad fort det går med blommorna....De är fina nga dagar sedan vissnar de...så fort...
I lördags så tog jag kort på lila syren...jättefina...men idag är alla blommor på trädet vissna ...likaså vårat vita syrenträd...Bara bruna torra blommork var.....
H förnekade det igår när jag sa det för han sa att de inte blommat ut ännu...Hmm, tänkte jag....
Jag hade rätt kom han sedan in och sa.....jag visste väl det  :0)....

Det är väl värmen som gjort att de blommat över  så till midsommar finnns väl inga blommor alls....
midsommarblomster, hundkex, smörblommor blommar för fullt nu...

Steg rapportering: Inte många steg idag för här har det regnat och åskat  och lite sol om vartannat.....motionscykel 35 min 7 700 + steg 8 100 = 15 800 steg .

Katterna har kommit in och sett ut som de har badat....blöta i pälsen och jättesmala...De såg riktigt roliga ut......
Så här mkt har de inte varit inne idag  sedan vintern....Katter gillar inte vattten!!!!

 
- Blommor - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-06-11 @ 22:50:22
 
Har du skaffat motionscykel? Hemma?
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-06-12 @ 00:33:38
 
Nja...inte jag men H har....Jag var emot det från början men så regnade det en dag och jag var tvungen att cykla för att kunna röra på mig och få ihop stegen :0)...Så på det viset är det...men inte ett hekto jag går ner ska du veta...lika fet ändå...

Nu ska jag iväg och hämta D....
 
- URL: http://tiindraz.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0