Första dagen på sommarlovet....
2008-06-12 @ 21:38:24
 
..................för barnen men inte för mig :0(.....
6-åringen fick åka ner till fritids  och vara där till kl 13 då M hämtade henne...
Hon ville vara hemma men de andra vill gärna sova på morgonen som hon inte vill....så då får hon vara där under fm....
När jag ringde hem vid 11 så hade de stora fortfarande inte ätit frukost....Riktiga sjusovare......

Ikväll ska D ut på partay med alkohol...cider....fast han är minderårig...
Jag hoppas allt går skötsamt  till där de kommer att vara...Jag kommer att gå upp dit lite senare och checka av läget, hönsmamma som jag är.....

Mina steg idag är inte riktigt klara ännu eftersom jag ska gå senare...men jag har gått 35 min på rasten, cyklat hemma 35 min ....så rört på mig har jag...

7700 + 13333= 21 000
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Albertfelicia
2009-06-26 @ 07:21:18
 
Lovely site keep it i will be back that you.
 
- URL: http://albertfelicia.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0