***Hemma igen***
2008-06-19 @ 20:37:13
 

Nu har vi kommit hem igen och ordspråket " borta bra men hemmea bäst" stämmer så bra......
Inget regn för vår del så vi hade en otrolig tur......
Jag har knäppt en massa kort som kommer snart....kameran är på laddning......

Jag var till handkirurgin i tisdags och där konstatera de att de tror att glas kan vara kvar i handen....Så nu nästa vecka ska jag tillbaks och göra ultra.....hittar de ngt så ska de ta bort det via operation.....
Fast just idag så känns det nästan ingenting...Som det oftast blir...Man ska ha tid direkt när man har problem tycker jag...men förstår att det inte går...

Efter det så åkte vi hem och packa det vi skulle ha till borlänge......Upp kom vi vid 20 -tiden och när jagk om fram till husvagnen där tösa bodde så sa hon knappt hej....Va...
Visserligen är hon 11 år  och slänga sig runt halsen på mig kanske men inte kan räkna med men man hade nog förväntat sig ngt mera än ett hej......

Hon var bara glad att jag var där.....

Jag och lilltösa sov i vårat minitält och hon låg kvar i husvagnen med sin bästis.....och då gick det  bra......

De andra föräldrarna trodde att hon sov med mig nätterna som var kvar ........Så de såg lite frågande ut när jag sa att hon inte gjorde det....Hon var alltså nöjd med att jag bara fanns i närheten....

Vår dotter har ett såkallat pokerface.....Hon har oftast samma min som glad som besviken...om det inte är radikalt....som i dett fall.....Jätte ledsen.......Då märks det....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0