** Imorgon är det skolavslutning**
2008-06-11 @ 00:03:05
 
Ja...imorrn är det skolavslutning och grabben går ut 9:an...Han har valt nvd på gymnasiet och han blir ensam kille bland alla tjejer...Han tycker det är helt ok :0).......

6½-åringen som början till 1:an i höst ser verkligen fram emot  att vara ledig....men det är ju det att hon kan ju inte vara hemma jämnt med de andra två stora syskonen när vi föräldrar jobbar....När jag går korta dagar så är det ok men inte hela dagarna...De stora vill framför allt sova på morgonen och den lilla vaknar vid 8....Då blir de andra sura om hon väcker de....Ja, inte är det lätt inte......
Det kommer att bli ramaskri när de ska vara hemma och hon ska behöva gå på fritids men vad ska man göra....
Semestern räcker inte till alla lov och ledighet....visserligen har jag 31 s- dagar eftersom jag fyllt 40.....men vissa dagar är redan förbrukade....

Lilltösa ska gå och hålla flagga i handen när de går in i kyrkan.....Det ser hon fram emot.....

11-åringen börjar till 5:an till hösten.....och hon säger inte så mkt om det...

Nähä...nu är det dags att natta sig....

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Annika
2008-06-11 @ 15:06:43
 
Hej på dig du :) Jag har gjort en ny liten bild som du kan använda när du bildlänkar till mig. Såg att du gör det på sidan här, snällt av dig :)
 
- URL: http://aes25.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0