**Midsommar**
2008-06-21 @ 00:35:49
 
Det löste sig till slut  hur vi skulle fira midsommar...

Vi åkter till landet en bit ifrån där vi bor.....till min collega som bor där...De hade nga familjer där som vi har träffat nga nyår i rad + släkt till en av familjerna....

Vi var där när de reste stången .....och vi gjorde kransar till håret....Hann även dansa nga danser med barnen...
När maten nalkades åkte vi hem och fixade mat hemma eftersom vi egentligen var bjudna............

Väl hemma och jag donade med maten så kom världens regnskur....Helt otoligt..:Så fin och solen lyste och så detta regnrusk...Det varade en stund sedan kom solen fram som inget hade hänt...

Jag upptäckte även att min stegräknare var tappad.....Gick omkring hemma och letade men anade att jag tappat den när jag plockade blommor...
Vi åkte tillbaxs framåt kvällen till dem igen bla för att leta...och jag hittade den....ute på åkern där jag hade varit....min lilla stegräknare.. Kvällen räddad....

Familjen åt igen...fan det gjorde inget annat än åt,,,,De åt ju när jag åkte  på dan och nu skulle de äta igen...
Vi fick  oxå ta paj men vi var proppmätta så vi satt bara med på sidan om.

sedan blev det musik och dans.......mkt trevligt...







 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Eva
2008-06-21 @ 12:06:54
 
Vilka härliga bilder! :o))
 
- URL: http://blixman.blogg.se/ - -

Från: Aboutamericanow
2010-11-30 @ 11:26:03
 
Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!
 
- URL: http://www.aboutamericanow.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0