**Mitt paket har kommit**
2008-06-23 @ 19:53:21
 
Idag fick jag mitt paket från kakburken.....men jag har gjort ännu en beställning som jag väntar på...men ngn cup cakes lär jag prova göra innan jag får det...

... 9 arbets dagar kvar till min semester.....Nedräkningen börjar........
Vi hade det lugnt med barn idag..skönt!! Lite ned trappning innan ledigheten...Nästa vecka blir färre barn än denna vecka...Visserligen är vi ihop slagna men det blir mindre ivarjefall ....

Nu ska jag ta och plocka lite innan jag ska ta och cykla...Det är ngn däruppe som har ockuperat den i över 1 timme...Nu är det min tur......
Här är vad det var i paketet....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-06-23 @ 21:50:44
 
Herre gud - jag fick inte ihop det med cykla-uppe-ockuperat. men nu fattar jag! Motionscykeln alltså!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Anonym
2008-06-23 @ 22:06:17
 
Antar att jag firade mitt midsommar i dina krokar...Den där Parken har man ju hört talas om, det hör väl till tradition "hemåtervändarträff" har jag hört att det kallas i folkmun...



Annis
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0