**orkar inte**
2008-06-26 @ 18:58:08
 

....är så djävulens trött...fattar inte....Är det nedtrapmningen för semestern som börjat , eller vad???
Nu är det bara 6 dagar kvar.....

Imorse när jag vakande vid 6.15 så måtte jag slagit av telefonen för nästa gång jag vakna var kl 6.55...
Kl 7 ska jag vara på fritids med tösa....Det blev som vanligt stress och jag kom 4 min försent till jobbet...som vanligt....
Bra ändå tanke på att j g har bilfärd på 18 min....

När jag kom hem så la jag mig i soffan för att läsa expressen och kände hur jäkla skönt det var och somnar....Lilltösa knuffar på mig nga gånger för att jag snarkar...Hur kan man vara så trött.....
Efter 1 timme med lite halvsömn så ringer telefonen och en collega säger att jag behöver inte börja förrens kl 9 imorrn pga lite barn...så jag kommer då att jobba endast 3 timmar.....Hur bra som helst....

För nästa vecka går jag på att jobba heltid då blir det låååånga dagar....

Orkar inte gå ngn promenad heller, orkar inte cykla heller.....Fan jag orkar ingenting.....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0