**Så typiskt
2008-06-14 @ 21:31:09
 
... spanien gjorde mål  de sista 1½ minutrarna...Sååå typiskt........
Vi tittar aldrig på fotboll,,,ingen av oss är sport intresserade här hemmea....men tänkte att vi ska inte vara sämre än andra idag så vi satt bänkade framför dumburken...
Grabben bara skaka på huvudet när jag kommentera när det blev för spännande....Jag har svårt att sitt stilla då...utan reser mig och små hopar i soffan och slänger ur mig lolia ljud/meningar......Jag lever mig verkligen in det......
Spännande var det....

Vi har varit på fotbolls cup från 8.15 - 14 idag för lilla m....De vann 2 matcher utav 3.....Vi vann över min arbetskamrat lag....hehehe.......Ska reta henne på jobbet på måndag.....
Jag hade abslout ingen lust att åka imorse. Jag har varit så trött efter de sista kvällarnas sena tider.....försökte muta henne med det ena och det andra men det gick inte...Hon skulle åka....Så det var bara att kliva upp det och göra sig i ordning....
Träffade föräldrar och bekanta så jag hade inte så tråkigt som jag trodde det skulle bli...Timmarna gick fort  där och uppehåll med vädret oxå..nsätan..Det kom lite regn i sista matchen men små regn...men nu är jag seg i ögonen och ska faktiskt gå och natta mig tror jag...fast det är tidigt....

Idag belv det ingen motion alls...Endast 6 000 steg...
Måste göra ngt  imorrn istället......
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0