**Slö dag**
2008-06-22 @ 17:29:25
 

Vi skulle inte gå till parken men var hamna vi om inte där.....och kul hade jag oxå...Man betalar 150  kr/st  för knappt 1  timme...Varför kommer man alltid så sent upp för...alla gör det...
Kanske skulle de ha öppet till 02.00 - en timme längre så man kan roa sig lite längre..
Efterfest sedan hos grannen så inte vet jag vad klockan blev innan jagk om i säng...
Mådde ivarjefall bra när jag vakna men har varit sååååå trött......
Man är inte ung längre.....det märks...

Så dagen har gått åt till att endaast slöa....och åter slöa....
Inga steg på mils avstånd......Idag har det varit  att ta så lite steg som möjligt......

H:s cykel försvann från grannen men vi vet som har den...om den står kvar där dvs för jag antar att han inte har tänkt på att låsa den......ngn som inte orka gå hem i natt...

 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintofllickan
2008-06-22 @ 21:05:16
 
hej vännen.

du skriver jämt så gulligt å fint..

tack:-) men man känner sig inte så fräsch..verkligen inte.



ååå löss..de hade jag en gång när jag jobbade på fritids..de var verkligen inte roligt...



nu ska jag sätta mej i soffan..är sååå trött idag.



hur har ni de i regnet:-)



kraaaaaaaam
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: tiindra
2008-06-22 @ 21:36:47
 
Vi har inget regn här som tur är....Det har varit sol hela dagen men vi har slöat idag, inne...Kom i säng i morse så jag har varit trött i stort sett hela dagen...
 
- URL: http://tiindraz.blogg.se/ - -

Från: Michaelkapp
2009-12-08 @ 09:50:40
 
I kinda like it. Thanks!
 
- URL: http://michaelkapp.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0