**Urk, varmt****
2008-06-02 @ 22:01:16
 
Jobbar dag igen i värmen..Ska väl inte klaga när man får vara ute men det är jobbigt med värmen.....
Vi var och hälsade på ett annat dagis idag där vi ska vara i sommar vid hopslagningen...ett nytt fint dagis med ljusto ch högt i tak...Kanonfint .....
Stor gård ...dock så är allt byggt på en åker och det fanns ingen skugga alls på gården...om man inte gick inunder tak....
Så där blev jag solbränd har jag upptäckt..Är alldes tomatröd bak på ryggen/axlarna...Glömde smörja in mig som vanligt....

Var även till sjukan med handen som jag gjorde illa mig i för en månad sedan....
Tappade balansen och landade med handen på ett el ljus i  en ljusstake där det splittrades glas i såret...

Har haft lite ont men trodde jag stukat handen och skulle läka av sig själv....När jag sedan paddlade nu på resan så blev det värre.....
Läkaren trodde det kunde finnas splitter kvar och att det blivit inflammation runt det  så nu väntas tid till handkirurgien på akis....Så kan det gå när man har kul!!!

Idag har jag fåtti hop 17 528 steg...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Rasmustanja
2009-02-17 @ 10:45:01
 
Great idea make it site. Thank you.
 
- URL: http://rasmustanja.myblog.es - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0