16 - årsdag & PÅSKAFTON
2008-03-22 @ 09:46:40
 
Det blev inte så sent igår kväll men ändå trött imorse...H vaknade kl 6 så han gick upp för att slå in presenterna som vi inte hunnit gjort tidigare....
När vi kom ner så hade katterna haft kul undr natten.....ALt ris med fjädrar låg på golvet...Tur att jagi nte haft i vatten...HAde på känn att ngt av detta skulle kunna hända....De är värre än ungarna när de var små....
Säger man åt de att inte röra så fortsätter de.....så fort man vänt ryggen till......
Ena katten låg på spisen...och där får de inte heller vara...varken på bänk eller spis...Hmmmmm.....

Fixa äggen hade jag oxå glömt så det fick jag göra......Sedan ut och göma de....
Lite olika om jag gömmer de inne eller ute....och i år blev det ute...

Sedan gick vi upp sjöng för D med lite fika + sina paket....

Lilla m tror på påskharen som jag talade om att att jag såg så hon höll H i handen för att hon var lite rädd när vi skulle gå ut...
Alla hittade sina med lite hjälp.....bränns det eller inte osv...

Tom med jag fick en liten kramkanin med lite choklad + en peng  som låg i tumlaren....
Jag har aldrig fått ngt  de övrig åren så det var kul....Alltid jag som fixar till barnen + H.....

image160
 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-03-22 @ 11:13:31
 
Hälsa stort GRATTIS till D från oss!!!!
Present dyker upp så småningom...du vet hur sen jag kan bli...
Nu drar vi till morsan o käkar påskmat. Stackars E har 39 gr i feber så hon blir hemma ensam.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-03-22 @ 13:27:02
 
Ja, jag ska hälsa D det......Stackare, som inte får följa med..sjuk nu till påsk och allt...Hon får väl äta godis sen.....
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0