**Hokus pokus......
2008-03-08 @ 14:23:10
 

Tog med mig liltlösa och titta "Tobbe trollkarl och mojje"" som besökte staden där jag jobbar....
Vilken energi tobbe har på scen alltså .....och så skicklig...
Både han och mojje fick med sig barnen i publiken i det de gjorde...

MItt ansikte bränner som eld....Kan snart inte går ut för det blir bara värre och värre fast jag inte rör det...Ser ju ut som ett stort födelsemärke mitt i nyllet...Känner mig ganksa ut tittad.....
Igår handlae jag på apoteteket för 450 kr och häslokost för 249...Ngn zona salva som jag har läst om ska vara bra...Få se om det funkar på mig....




 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0