Måndag igen.....
2008-03-10 @ 13:57:23
 
Ny vecka....helgerna går alldles för fort....
Idag skulle jag egentligen ha åkt till kuratorn men fick en läkartid på samma tid för mina ekskem i fejan ...Så det var bara att avboka henne...för andra gången....
Ringde även hudkliniken men dit fick jag ens ngt råd utan var tvungen att gå hos familjeläkaren först...Hur mkt vet de tex...
Jag måste ha en ny remiss för att få komma till hudkliniken...Vilket jäkla sätt alltså....
Allt står i mina journaler hur de gjorde förra gången osv....vilka mediciner osv...
Jag har atopisk hud som gör att den kan reagera tex vid väderomslag, stress, psykiskt.a faktorer....

Nejdå...man ska gå igenom samma procedur innan man får komma....
Så om en halvtimme ska jag ner....
Hoppas jag kan få ngt för denna jäkla brännande klåda som jag har......

Jag skrämmde inte iväg mina "barn" på jobbet ivarjefall....
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-03-11 @ 18:38:13
 
Jo vi har akt. Har det jattebra!
Badar i havet och i poolen. Hotellet ar kanon.
Snart kommer jag hem och gor inlagg igen. kram
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Henryamy
2009-04-30 @ 10:37:08
 
Thanks for the info!
 
- URL: http://henryamy.myblog.es - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0