**Nej,nej.nej....
2008-03-09 @ 10:17:03
 
....ingen carola går vidare till globen....Vad är nu detta......Trodde det inte var sant....
Visserligen var nodman oxå bra men jag hade räknat helt kallt med att carola skulle gå vidare...
Jag fick ett par rätt av de som jag hade gissat.............Visserligen troddej ag att det var 4 som skulle gå vidare istället för två.....
Men visst saknade man björn gustavsson....ivarjefall gjorde jag det.....

Jag ser inge bättre ut i ansiktet utan nästan värre....Nu har det svullnad upp ngt och det bränner som bara den...
Får ta kontakt med läkaren imorrn....så här kan jag inte jobba ivarjefall...
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0