**Påskafton=Läkarbesök
2008-03-22 @ 17:15:32
 
Ja, nu orkar jag inte gå så här längre.....Nu har jag ringt till sjukvådsupplysningen och fick en tid på sjukan i den andre staden........Kl 19 ska jag vara där så snrart får jag åka......
image162

Jäkla eksem som inte blir bättre....Nu har jag kört med fotsvamspmedlem i fejan i två veckor  + klådstillande tabletter och inget händer...Det var bättre när jag åt kortisontabletterna i slutet av den kuren men sedan har det börjat igen...
Alldes röd i fejan på vissa partier....viserligen är det påsk och kärringarna är röda om kinderna men att det ska klia och svida så förbannat...
Ja, jag ojar mig och inge bättre blir det för det men känns skönt att gnälla...för en stund i varje fall...
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Noaidunn
2009-09-17 @ 10:26:38
 
Great .Now i can say thank you!
 
- URL: http://noaidunn.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0