Skärtorsdag
2008-03-20 @ 21:09:37
 

Ja..nu är man äntligen ledig 1½ vecka........GUD.....så skönt....

Tanken är att vi ska åka iväg med en familj till snön men eftersom jag och h inte har haft det så bra den sista tiden i förhållandet så är det inte säkert att vi kommer iväg....

Jag har inte fått ngn tid ännu till familjerådgivning och jag  vet inte ens om det är ngt för oss...Det är mina kuratorer som sagt att vi ska gå....som jag gärna provar...så får vi se...om inte annat så är det bra med hjölp om det inte funkar för oss.....

För D skull så hoppas jag att vi kommer iväg ändå...för han vill verkligen dit upp....Han tycker om M  han.....
Så vi får se vad det blir av allt....

Mina eksem hopas jag inte blir värre för då kan vi inte åka för det.....

Ja, vi får se......


 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0