**Sova borta....
2008-03-16 @ 19:48:45
 

Just vad jag gjorde inatt....När jag vaknade imorse  så låg jag hos P. soffa och i andra soffan låg hennes M....
Jag kom tydligen inte hem igår natt utan sov kvar...i don!`t remember!!!!
Usch, så hemskt.....tyckte jag inte tog så mkt men men....ingen blanding utan endast öl......
Första gången jag inte tagitm ig hem under de senaste 20 åren...
Börjar fundera om min medicin som jag tagit i veckan kan ha ngt med att göra.....

Cyklade hem på morgonkvisten....Tankarna kom tillbaxs då när man var runt 20 år när man cyklade hem  morgonen efter man hade somnat borta..... dock då med gammalt smink......

Jättefint vårväder ute och jag låg i soffan hemma och halvsov...fickl lite påtryckningar av H om vädret, att krokusen hade slagit ut.....När jag kom ut på em då hade den dragit ihop sig igen...så jag får väl titta på den imorrn.....

Kalas på em med pizza och glass för m inne i stan....

 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0