testing
2008-03-06 @ 16:01:31
 
Nu tänkte jag  prova lite om jag kan ändra färg i text och så...
Äsch, det gick inge bra...är inge vidare med det här...men jag ger inte upp...jag ska kunna ändra texten här i inlägget så smånigom....

Fortfarande krasslig....Har ont i luftrören när jag hostar.....och attm ina eksem har blossat upp iansiktet och kliar/bränner som eld...Vill ta en rotborste och riva men då kommer jag se ut som om jag slagits med ett lejon....Har stoppat i mig det ena efter det andra men inget hjälper...
Förmodligen har det att göra med vädersomslagen som aldrig kan bestämma sig hur det ska vara...
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0