**Tröttare än tröttast....meandi....
2008-03-15 @ 10:20:13
 
Ja, det kan man nog säga att jag är....
Igår kväll gick ja och la mig efter lets dance första omgång...så jag såg inte hur det slutade...vem som åkte ut...
Så tidigt brukar jag aldrig lägga mig...framför allt  inte en fredag men det var för jag satt uppe natten innan stället....Så kom tröttheten efteråt.....Somnade på stört men vaknade igen vid 02.00 och hörde gtrabben satt vid datorn....Då röt jag i och så vaknade H och han som har svårt attsomna om vid den tiden och han vaknar till....
Han är ute och fiskar så ajg ringde och fråga om det var så och mkt riktigt så hade han legat en timme innan han somnade om....Hmmm.....tänkte inte på det då....

Är forfarande trött fast jag sovit....
Jag ska ta och baka äppelpaj....Ska ha meandi träff här hemma och kolla lite på kläder och då lär jag ju bjuda på ngt....Har massor med vaniljvisp i kylskåpet och fråga mig inte varför jag har det.....Så det är dags att använda de så därför får det bli äppelpaj....Ska åka ner och köpa grädde så det blir en riktigt lyxig sådan....

Älskar deras plagg men döttrarna har inte samma smak som  mig tyvärr.....men ngt kanske kan passa de :0)....

Det här beställde jag + en dinosarie t-shirt till D från tidigare kollektion.

             
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Teomonika
2010-05-05 @ 11:02:18
 
Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.
 
- URL: http://teomonika.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0