**Vart tog våren vägen??????...........
2008-03-15 @ 10:26:16
 
Ja, det kan man fråga sig......Nu på morgonen så kommer det ner snöflingor..iinte mycka men ändå.....Nga fjun just nu men man vet inte vart det bär vägen...

När jag skulle kolla katterna på morgonen kom ena kattrackan men en mus och var så glad.....Ville inte ha i den, visserligen död, men ändå så ajag fick chasa iväg honom bakom garaget.........Tänk att det ska vara så kul att leka med en död mus...han kasta upp den och fånga , kasta iväg osv....När han inte såg tog jag den i papper och slängde iväg den...Han hade börjat käka p den så jag tyckte han gott och väl kunde kommai n och äta kattmat istället...
Så jag sabbade hans lilla jaktlyckade lunch.....

image145
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0