**2:a förskolans dag***
2008-05-21 @ 20:45:59
 
Idag var vi bjudna till stadsparken av elever som går andra året på barnprogrammmet  på gymnasiet...för attfira förskolans dag.....Det var igentligen förra torsdagen men de kunde väl inte då kan jag tro...så det blev idag....
Temat var pippi och pirater.....Man fick vara utklädda om man ville....
Eftersom jag jobbar på småbarnsavd så var det ingen ifrån min avd som var utklädda...inte ens jag...men målad blev jag som en kissemisse där nere :0)...+ 2 av mina barn som jag lyckades övertala...en 3 åring och en snart 2 åring...
Jättesöta blev de.....

De hade ponnyridning, ansiktsmålning, fiskdamm med popcorn, sockerdricksträd där det hängde flaskor i trädet :0), skattjakt, pippiteater, kasta boll genom en pippiväggshål, balansgång, ..


Mkt bra anordnat måste jag säga.....

De hade tur med vädret oxå eftersom just i dag så var det sol och uppehåll på fm.....

Mina steg idag blev stavgång 45 min . 14200 + cykling 17 min 3740= 17940 steg

Jag har bara 2,8 mil kvar till mål...då är inte dagens steg inräknade...Nu har jag inte mkt kvar :0).....

Haha...nu har jag lagt in dagens steg och har bara 13 km kvar innan jag är i mål...så imorrn borde bli dagens med stort DDD
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Augustinga
2009-08-12 @ 07:56:25
 
I kinda like it. Thanks!
 
- URL: http://augustinga.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0