**Förkylning eller allergi???
2008-05-26 @ 21:52:14
 
Ja, det kan man fråga sig...Är snorig och det kliar i näsan hela tiden...Barnen på jobbet är förkylda igen så snoret rinner på de..Man skulle vilja ha ett liten kopp under deras näsa...man gör inget annat än torkar och torkar...
Nu har maksroserna börjat flyga iväg så man får in de så fort man har dörren öppen...Det kan vara de oxå som gör min snorighet....
Hoppas bara innerligen att jag inte blir sjuk nu när jag ska följa med M:s klass på klassresa till rävnäs på onsdag - fredag...Då lär man vara lite allert...

Idag blev det en runda på 75 min för att få ihop dagens 15 200  steg...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0