**Fotbollsmatch.......
2008-05-18 @ 16:50:49
 
Drog iväg kl 9 imorse för samling med m:S fotbollslag för match en bit bort......
Kl 11 spelade de 35x2 min...Det var så j..vla kallt så ni anar inte....Inte en toa på sickte, inte ngn stans att fylla på vatten, ingen dusch eller omklädningsrum.....ingen kiosk...En plan var det de hade !!!
Det var vä ltur det så de kunde spela......
Hur sjutton kan man ha en plan men inget som hör till.....Ville man duscha så fick man åka en bit bort efter matchen....
Tacka vet jag våran fina stora fotbollspan med omklädningsrum, dusch, kiosk och läktare.....
De gjorde en jättebra match med bra spel och flera målchanser men förlora tyvärr med 2-1....

Åkte sedan och kolla på vad H.s nya jobb var ngn stans....kollade in hans snygga kontor :0).....kontorsnörden vett ni!!!!
Det var så skönt att komma in i värmen och få tag i en toa så skönt ni anar inte....

Ica maxi hann vi oxå + macdonalds innan vi åkte hem...
Hittade skolavslutningsskor till töserna på ica till bra pris.....Det blir inga dyra eller obekväma skor utan här blir det användbara skor som passar  till allt.......

Stora M hittade nga vita typ indianskor med två fransar fram.....Som jag själv hade en gång i tiden men läääänge sedan...
Jag gillar inte de men hon gjorde de...och det är nog hon i ett nötskal...bekväma skor...Jag tyckte hon skulle ha nån lite snyggare skor..kanske en liten klack...men det ville inte hon...Nää, nä...det är bara att rätta sig efter det....Annars kommer skorna att användas en gång och inge mera...och det är dumt....

Ni som har barn eller er själva .....är ni klara med skolavlsutningskläderna , eller????

Nu ska jag ta mig en promenad för att få ihop mina steg :0) Idag regnar det inte!!!!!
stavgång + cykling 25 min = 18734 steg
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Annis
2008-05-18 @ 19:31:45
 
Stackars fotbollsföräldrar i detta kalla väder. Kissnödig på det är bara för mycket, då fryser man ju ännu mer än möjligt!



Tack för stegtipsen!



Annis
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0