**Grabbens första fylla***
2008-05-01 @ 21:07:12
 
Kanske inte ngt man ska skriva om men vill du inte läsa så hoppa över detta och läs ett nytt inlägg......

I går kväll kom han hem vid 22- tiden så det blev inget sent för de inne i stan...
M frågade om han fick bjuda D på en drink...och jag som mamma sa att det var ok..
M brukar inte göra nga starka så jag var inte rädd för det.......D har fått smaka i vårat sällskap ibland...När jag skulle gå och lägga mig så var jag in och prata med D och märkte att han sluddrade när han prata....
Han var förfanken full.....men ändå medvetande...tungan hängde inte riktigt med...
Då visar det sig att han fick två st av M sedan sedan har han gått och blandat själv när vi inte såg och sedan gått upp på hans rum...Vi hade alltså inte märkt det.......

Imorse kl 07 så vaknade han av att han spytt i sängen......Han fixade allt själv....tvättade allt, skrubba rummet osv...Han gjorde allt detta på morgonen - rädd för att vi skulle bli arga.....

Jag har haft allvarligt samtal med honom om vad han gjort....och jag är inte arg.....H är väl mer "sur"...men han e sån...klart att han som pappa får vara det.....men han är så långsint..
Nu var han hemma och det var jag glad över..........Det finns nog ett antal ungdomar igår som kanske inte ens kom hem...

Jag hoppas han lärde sig en läxa....

image283
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0