Imorrn jobb igen!!!!
2008-05-04 @ 23:53:14
 
Jaha,,då var dessa ledighetsdagar slut  och dags för jobb igen imorrn...
Jag har kommit in ngn ful ovana att sitta uppe på kvällen och sedan är jag dyngtrött på morgonen...
Jag som alltid har varit tvärtom.....
Jag sitter vid datorn och mixtrar lite...Nu har jag ladda hem lite brusher till photoshop som jag håller på att prövar...och då kan jag inte sluta......Så då rinner tiden iväg.....

Skulle ha åkt på fotbollsmatch med M idag men när vi skulle åka så säger hon att det är en borta match.....och jag hade inte duschat.....Jag hade nämligen tänkt släppa av henne och sedan åka hem och fixat mig och åka ner till matchen....men nu fick H åka istället eftersom han var klar.......

Tyvärr så förlora de med 10 - 0 tror jag.... ingen bra start på säsongen...

Eftersom jag klve upp sent så fick jag gå en LÅNGGGGGGG runda på 1½timme i mkt snabb takt....HAde min collega med mig och hon tar så långa steg så jag får nästan småspringa efter.....Så svettig blev jag....

Stavgång 13865+ 1000 = 14 865 steg
 
- Tävling - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0