**Nu har vi kommit hem...
2008-05-31 @ 20:11:13
 
...eller rättare sagt igår mitt på dagen  men jag orkade helt enkelt inte skriva då...
Vi har haft två underabar dagar med klassen med otroligt fint väder med bl kanotpaddel......

Vi kom dit på onsdagen och den dagen gick åt att uforska stället...lite bad och prova kanoterna.....

Läraren sa att hon har aldrig varit med om att ngn kanot har kantrat när hon var it där men det blev det ändring på av denna klass vistelse....
Tävlingsintinkten som finns i killar dök upp hos två pappor varav den ena kanoten kantra och R(pappan) och N (barn) flög ur kanoten som två små dammtussar.....Som tur var så blev inte N rädd.....
De hade tagit  i med apddeln båda två och på samma sida så det blev för mkt för kanoten.... den fick bärgas tillbaka på släp eftersom den blev full med vattten när de vände upp den igen....

Under torsdagen så tog vi en utflykt som tog 2 timmar med kanot för att köpa glass....
Lite tjejgnaffs här och där så nga fick byta platser under färden......
När vi kom hem så varm an rätt så mör och trött av all sol.....Somnade som en stock när jag la mig efter kl 23....Barnen var uppe längre men det störde inte mig.....

Fredagen så pacade vi och städade och hann gå en hinderbana som vi hittat på under torsdags kvällen. Den var ny  för i år så det var ngt nytt......








 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0