**Smurfhus**
2008-05-25 @ 19:22:46
 
Jag gjorde en till cup-cakes men nu har jag vår kamera så det blir inte alls lika  bra bild....Ska se om jag låna grabbens om en stund...
H tyckte det såg ut som ett smurfhus så jag var faktiskt ner och kikade i förrådet efter en liten riktigt smurf men ni som känner mig vet säkert hur vårt förråd ser ut...massor utav saker...så jag hittadevarken riktiga smurfhuset eller smurfarna...så det fick bli en lånad bild att nätet istället...
Tyvärr så har jag inte alls nga anlag till att hålla på med små pickelgöra.....mina fingrar hänger inte med alls....
Jag får inte muffinsarna  lika höga som blixtman men jag ger mig inte...Ska prova igen men inte idag...
God smet blev det och jättegoda muffins.....huvudsaken det!!!
Men jag tror inte ngn vill äta mina bakelser...Det är för mkt jox på de....Visserligen är allt ätbart men det blir för mkt av det goda!!!

Idag har jag endast gått till fotbollsplan då stora M hade hemma match och det slutade oavgjort....
Jag har faktiskt tagit semester idag med promenaderna...Det är jag väl värd, eller hur????
Så mkt som jag gått alla andra veckor......
Steg idag...5300...Mkt lite, lite....

Vi har åkt runt till våra mödrar och givit de varsin liten rosblomma.....jättesöta..
Jag fick en imorse med....har glömt att fota den...
Grabben klev upp imorse och fixade en kladdkaka.....Han gick alltså upp frivillligt och det är ngt det........
Bilder kommer senare....

Nu ska vi grilla lite..helt underbart väder....
 
- Cup-cakes - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-05-25 @ 21:37:34
 
Vilket bakproffs du är!!

Hoppas man kan lägga in om beställningar tills tjejerna fyller i juli!?
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Annis
2008-05-26 @ 20:32:12
 
Hej!

Tack för alla flitiga kommentarer du skriver. Jag måste säga att jag beundrar din färgglada sida. Du verkar vara ett proffs på sånt där som jag önskar att jag skulle kunna lära mig lite mer av.Få se om tiden och lusten kommer när jag snart blir långledig. Skönt också att du promenerat i mål nu. Hur kan man lyckas att gå så många steg egentligen? Grattis!



Något jag ännu inte lyckats lista ut är ju vem du är? Rätt festligt ändå, men jag fattar ju att du bor i samma del av landet/staden som jag. Såg att du länkat mig med. Kul. Jag länkar gärna dig med, eftersom jag ända "gluttar" in lite nu och då.



Ha det gott// Annis



Ps. Verkigt häftiga muffins. Rena konstverket faktiskt!DS.
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0