**Snörvel, snörvel.....
2008-05-27 @ 22:00:37
 
Fy sjutton vad jag har nysit och snorat idag....Tog impren imorse för att jagk ödne mig slut i kroppen...inte ont utan slut...'
Tvungen att åka till jobbet för jag har inskolning på G.e......
Det har varit lite out med henne för har inte hon, elelr brorsan så ahr föräldrarna varit sjuka..Så det har varitl ite hattande så det har dragit ut på inskolningstiden......och nu åker jag bort i 3 dagar.....men ändå så har det gått förvånads värt bra....

Jobbade halva dagen för jag hade tagit ledigt för att göra det sista på datakursen...Så nu är jag klar med den kurs jag hållt på med....

Efter det så hämtade jag m och hem...Åkte iväg och handlade inne i stan till skolresan och gud så mkt jag handlade....Jag tänkte för mig själv..."tänk de som är mågna i familjen som veckohandlar så här jämnt"...

Han inte göra ngn mat innan j g skulle iväg på f-möte...Barnen fick ta macka om de var hungriga medans jag var borta...
Läraren m får till hösten i 1:an såg urtråkig ut men gud vilken skön människa...än så länge ivarjefall....Rolig och hade humor och prexcis lika mitt tänkande i det pedagogiska......tyvärr så orkade jag inte ens öppna munnen utan satt där tyst som en mus.....inte likt mig...

Tyvärr så kunde jag inte vara med på jobbets familjekväll som vi oxå hade ikväll.....Jag har velat fram och tillbaxs hur jag skulle göra för båda sakerna  är viktiga men kom fram till slut att mina egna barn går i första hand ...som inte alla på avd gillade.....men så är det...vi alla prioriterar olika....

Skulle ut och gå när jag kom hem vid 20.00 men jag orkade inte....dels förkylningen som gör sitt och sedan packning som låg framför mig....sså idag har jag endast fått ihop 5000 steg...gud, jag skäms....så lite har jag nog aldrig haft....

Jag har packat ner mina promenadskor och kläder så jag hoppas jag får tid att gå på resan....

Har även slängt in en toning i håret.....P tycker jag ser gräslig ut och jag känner mig gräslig...med alal gråa hårstrån...men nu blir det ändring på det...

Jag skriver dagbok när jag är borta och kommer att följa upp här efter jag kommit hem...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0