** Cup **
2008-11-01 @ 21:09:07
 
Man skulle nästan kunna tro att jag skulle skriva cup cakes i rubriken men så var det inte......
Idag har jag varit på innerbandy cup i stockholm.....Samling imorse kl 7.30 och hemma igen kl 18.00...:Så där har jag tillbringat min tid hela dagen lång...3 matcher spelade de.....
Tjejerna vann denna delfinal så imorrn är det sm final......tillbaxs  till stockholm med andra ord...Tösa gjorde ett mål.....+ ett halvt.....bollen var inne men åkte ut igen och då sköt hon in den igen så att den kom in ordentigt sedan gjorde hon ett eget riktigt fint mål....så stolt så..
Eftersom det var lite tid mellan matcherna så var jag till barkaby outlet för första gången och dit ska jag åka ngn gång när jag har mkt pengar.....Affärer, affärer, affärer.......
Maccdonalds blev maten till alla förtjusning...ja, barnen alltså......
Sista ,matchen stod mellan de två bästa algen och den var så jämn så man hade onti magen under spelets gång....Vårat lag hade säkert 10-15 bra målchanser men ingen som ville in.......Duktig målvakt i andra laget....
Så då räknade de ihop hur många mål man fått under dagen och då vann vi med 1 mål.....
Så nu ska jag lägga mig...är helt färdig...
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-11-02 @ 00:13:57
 
åånu såg jag att du svarat på mina frågor..tack.tack tack..de är så intressant att läsa o bra för mej att höra hur andra tycker o tänker.

mina barn vill helst inte vara ute om inte jag är ute heller...

tycker du att tex din store kille är ungefär som du trodde han skulle bli när han var typ 10..om du förstår hur jag menar..

tex min stora kille är 7 o älskar datorer o tvpel osv..undra om de alltid kommer hänga i då..

tack igen för svaren !!!!

nu har jag ätit choklad..är ju lördag alalfall..o ska sova.

kramkram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0