** TÄVLA HOS METTES FOTOMARATON **
2008-11-16 @ 09:29:05
 
Jag hittade denna fotoutmaning hos NEVNARIEN hos METTES FOTOMARATON  som jag har tänkt testa...Jag har ju dålig fantasi men det ska nog gå...Låter som en kul grej och prova på....Jag tycker om att ta kort så ngt kanske det kan bl ngt jag kan fixa ihop....Var med du oxå om du vill...fina priser!!!!!!
Visst skulle jag vilja ha en bra kamera men får nöja mig med grabbens digitalkamera....Än har jag inte vunnit pengar för att kunna köpa en canon 450.....Det är min dröm...Kanske ngn gång den går i uppfyllelse..

 
- Tävling - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: josefin
2008-11-16 @ 15:51:01
 
Sugen på lite ny musik i högtalarna? Spana in min blogg där jag säljer min skiva för ett mycket bra pris!
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0