** Halloween igen **
2008-11-07 @ 22:53:51
 


Tänk vad trött jag är på detta med halloween nu....
Idag ska båda töserna gå på halloween disco och imorrn så är det halloween fest hos ngn klass kompis för stora tösa....Sedan hoppas jag verkligen att det är slut med detta....
Färga håret svart, måla med vit och svart färg som knappt går bort...De ser grådaskiga ut i flera dagar i ansiktet...

För lilla tösa så var det disco från kl 18 -20.....lite lång tid tycker jag för att de är så små....och att jag fick stanna under hela tiden...Bläää..men de spelade schysst musik under hela tiden, (tur det  annars hade jag storknat)
Jag hade tänkt åka men hon kollade in mig hela tiden så det var bara att slå sig ner......

De hade danstvälingar och godisregn som uppskattades av barnen....

Stora tösa kom ner en timme innan deras disco började för att få komma in gratis.....De fyra första skulle inte behöva betala inträde 20 kr....Vet inte om det är värt det att står och frysa i en timme för 20 kr kan jag tycka....Hon fick pengar för inträde och kioskhandel men är man snål så...







 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0