** Hipp hipp hurra **
2008-11-14 @ 00:49:32
 


...för det är ingen vanlig dag...för det är min födelsedag...ja, igår egentligen men jag hann aldrig skriva ngt...nu har det bara gått en halvtimme över midnatt...har suttit med collage  från djurmaskeraden idag på jobbet i 2½ timme så jag glömde bort att skriva här i bloggen...att jag fyller  ...den 13 nov...
Jag skrev det visserligen dagen före så jag har ju nämnt det...

Här är en bild på tårtan...visst blev den fin...och vilken god tårta...tropisk smak...
Ja, jag har inte gjort den men kortet blev mysigt med ljusen bakom....



Jag fick en jättefin blomma men bild på den kommer i  morrn......Orkar inte nu...
Tack för sms:et i morse LottaW och för telefonsamtalet från dig E,,...Jättekul att höra ifrån dig!!!!
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: sabina
2008-11-14 @ 16:18:32
 
Grattis på födelsedagen och hoppas helgen blir bra! Kramiz
 
- URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0