** idol**
2008-11-21 @ 22:38:58
 
ROBIN : Mycket säkrare på schen och idag var han mkt bra...Ingen idol för mig tidigare....

Kevin: WOW VAR  BRA HAN ÄR...Han ÄR MIN IDOL

ANNA: Oxå en vinnare för mig....

ALICE:
Jag gillar henne inte...har inte gjort det på hela tiden....

JOHAN:
Han gjorde bra ifrån sig idag ...inte så mkt skrik...Inte min favorit men min stora tös!!!!!!!

Mina 3 favoriter:  Kevin - Anna- Robin
Hänger löst: Robin - ALice - Johan


UPPDATERING
Tyvärr så blev det inte som man alltid önskar sig.....Hur kan Johan vara kvar när ANNAs röst finns....?????????
ALice ?????????? Hur kan hon stanna kvar?????

Ja, inte röstar folket som mig inte .....

Jag tror  det är lite uppgjort jag...Det kommer att stå mellan alice och kevin i slutet.....

Steg: tog det lugnt pga foten...så det blev inte mer än 6600


 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0