** jobbig dag **
2008-11-10 @ 20:56:41
 
Var uppe med tuppen imorse...redan kl 5.30 startade jag dagen för att komma hem igen kl 20.00...(började 6.30)
Först vara på jobbet fram till kl 13.30....sedan iväg till kuratorn i storstan.....tillbaxs till jobbet för avd möte som slutade 19.30 och sedan hem....Tankade flörst så slipper jag det i morgon bitti... lampan började lysa orange under färden hem...Inte så kul och bli stående ..utan pengar på mobilen på råga på allt....Nej, det vill jag slippa....
Nu ska jag gå och lägga mig.....

Har suttit idag på möten under fm på jobbet så steg...vad är det idag?

Steg:7500
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0