** Läggdags**
2008-11-14 @ 23:43:11
 
Idag var jag ledig och var med i skolan 3 timmar de hade på fm...När vi var ute på rsten i 30 min höll jag på att frysa ihjäl...Inte kallt men rått så man fryser....Lilltösa tyckte det var så kul att jag var med....

Nu så..har vi haft bekanta här hos oss och de har gått hem. De gratta mig med en burk inpackning till håret :0)...
Efter jag varit till frissan för en månad sedan (är inte så ofta dit) så var väl inte håret i bästa kondition direkt...fast ovetande om det...
Det hade gått av i under håret så det var alleles snett/ojämnt...Frissan fråga mig om jag hade klippt det så....Nej, svarade jag.....Vet inte om det kan vara klämman jag jämnt sätter upp håret i som är stora boven...eller om det är ngt annat....
Hur som så kommer jag nu blir en ny brutta med snyggt och välmående hår....

Vi kolalde på idol och som vanligt så åkte den man minst trodde skulle ryka...
Jag tippade på Johan.....eller den andre robin....men en bra åkte...Inte alls mina teorier....
Kevin och Anna är bäst!!!

Stegt: hugaligen...endast 6800 steg....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0