** Lärdagskväll med curling **
2008-11-15 @ 23:16:36
 
Ännu en dag med innebandy  match...borta match....
Jag fick åka för sambon skulle fixa bromsarna på gammelbilen...Jag tycker det är ganska kul att åka men att nästan en hel dag försvinner när man är iväg är mindre bra...helgen går så fort!!!!!
För nu var vi iväg till en stad  där det finns alla möjliga affärer.... typ ica maxi, ÖB, Maccdonalds, willys...m.m.....Då kommer man inte hem med en gång...
Hittade massor av saker jag skulle vilja ha...men har inga pengar...
För mina grattispengar ska jag köpa en mindre kamera som grabben har...som jag alltid lånar och han blir så sne på mig för det......Helst skulle jag vilja ha en cannon 450 men det verkar få dröja........
Jag måste ha ngt under tiden jag sparar....

När vi kom hem så kollade jag när vi föräldrar skulle träffas för curlingträff fick jag en smärre chock....Tiden var tidigare än vad jag trodde så jaag fick bråttom...och inte lite heller.......eftersom jag varit på match och suttit mkt så hade jag inga steg...så jag lär upp på motioncykeln och cykla 35 min för att få ihop steg....visst ä  jag duktig...

Jag kom lite försent 15 min....men det var inte så mkt jag missade.
De skulle gå ingenom lite saker och sedan spela...och det var spelet som var det viktigaste.....och vi vannn..Yey,yey..
Oj,, vad säker jag känner mig i detta just  nu....
Ska spela i curling om två veckor med jobbet...gissa om det är ngn som kan då som har tränat lite nu ????

Sedan drog vi till värdhuset i byn så det kändes kanon...att vara på hemma ort....så kv'ällen blev inte lång...hemma till 22.30.....och här sitter jag nu....

Steg :16 000 (motíoncykel 35m in + promenad + curling )

Jag har gått i mål i Berlin...

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0