** Min födelsedagsblomma **
2008-11-14 @ 17:59:04
 
Jag fick en sån fin blomma igår av morsan.....Fast jag vet inte vad allt är i den men det gör inget....Rosen är som sammet...svärfar trodde den inte var riktigt först....Den står ståtlig på bordet... Får docka tänka på att går vi ut så måste vi flytta på den för lilla katta har ner den annars ..Han är inte riktigt klok...Idag hade han ner ljus och duk + fat som låg på bordet...Min rosa lillakakfat tappa foten så den lär vi limma men glasfatet höll....pust...
Sedan när jag kom upp ivårat sovrum så har han haft ner en kruka med ett dussin jord och lerkulor på golvet....
Skitkatt!!!!!!

Igår så vr vi en snabbis till storstan och medans tjejerna och sambon gick och köpte ngn liten present till mig från lilla rummet så gick jag iväg och fösnter tittade lite...Jag gick in på servera...det du lottaW....Jag som aldrig har varit in där...Jag gick nästan på tå för att inte ha ner ngt...Det var inte trångt men det är glas, glas, glas överallt....och dyyyyrt....
En liten sketen ljushållare till värmeljus kosta 319 kr men då var det från iittala....Sjukt dyrt...men fint...
Hittade även en jacka på stadium......




 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: J
2008-11-16 @ 16:59:52
 
Det är en fin blogg du har!
 
- URL: http://sommardrog.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0