** Bowling **
2008-10-12 @ 21:15:38
 

Igår så var vi alltså och bowla för min kompis som fyllt 40 år...För att vara snygg så hade jag lånat en annans kompis högklackade stövlar och jag kan tala om att jag om nån hade ont i fötterna när jag kom hem...Det kändes hela kvällen men då var det bara att bita ihop...Är inte van att ha högklackat så det gör jag icke om igen även om jag ska vara fin...Då får de bli ngt med lågklackat eller ngn liten mindre hög klack...Samt så kan jag inte gå i de heller...måste ha sett riktigt fult ut när jag kom gående i de...usch....

Efter bowlingen så gick vi och åt mat som var suveränt gått.....Jag tackar LOWA för att hon är räddaren i nöden....fick "låna" pengar för att kunna följa med över huvud taget......Jag hade redan lånat av grabben til frissan så jag ville inte be honom igen...Så är det när man inte har egna pengar...de ahr tagit slut...

Vi gick även vidare till en bar men det hade jag varit varit utan..trång och varmt och mkt folk....
Kom hem vid midnatt så jag gick upp till grabben och tittade slutet på en film och pratade lite samtidigt med honom..
Lugn kväll med andra ord...

Bilder kommer

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0