** Fel i systemet **
2008-10-02 @ 22:31:36
 
Det måste ha blivit fel i räknarsystemet...fel på summan av rösterna vid idol igår.....
Linda Pritchard  som är en utav de självklara  för mig åkte ut...Det fanns de som var mkt mkt sämre som sjöng igår.......
Jag tror att det är ngn förbaskad  komplott av ngt slag...eftersom hon är så  duktig och att hon blir en stor konkurrens för de andra så har de mixtrat med röstningen....Ja, jag tro det....Hur kan svenska folket har röstat bort henne...ja, jag förstår det inte.....
En självsäkrare,grymt bra tjej finns inte idol just nu.....Hon är för bra för de andra.....
Jag blev grymt besviken när jag läste tidningen idag (orkade inte vara vaken hela programmet  igår) att hon åkte ut......
Skit program!!!

Jag hoppas hon får en ny chans...att domarna kan göra ngt...men det kan de säkert inte...

Vad tycker ni????




grabb sidan så tycker jag i nuläge att lars är min favorit.....Jag gillar han stile och röst...
 
 
- Musik - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-10-02 @ 23:09:02
 
Du låter verkligen upprörd....:-)



att de är karlfritt kanske är bra för dej..så du får chans att vara själv o tänka lite..å förhoppningsvis sakna lite också.



kramiskkramis nu ska jag sooova...
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0