** förkylning på G**
2008-10-16 @ 20:05:11
 
Vaknade i morse och  var jätte täppt i näsan.....Jag börjar med andra ord bli förkyld....jag som aldrig brukar vara det....
Så det var tungt att jobba hela dagen med en stängning till råge på det...
Tog avd kort + porträtt kort på både mig och min a jobbarbarn så vi får se om jag  fastnade ändå......

Jag blir så irriterad på min bloggsida....vill man gå ut och kolla på den så visas en gul triangel längst ner i vänstra hörnet att ngt på sidan är fel...och jag vet inte vad...Jag vill inte ha den lilla gula saken där....och jag har försökt ändrat det jag trott felet vad det kan vara....men icke löst det...Har mailat blogg.se men har inte fått ngt svar ännu.....

Imorrn så är det äntligen en ny fredag....och ny helg vankas.....

Steg:  15 500 (promenad 35 min + arbete + motioncykel 20 min)

Nu ligger jag tvåa i stegracet...inte dåligt....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0