** Guld knyte**
2008-10-02 @ 20:55:37
 
Idag jobbade jag efter 2 dagars vila  hemma..magen är bättre och inte vet jag vad detta var....kanske var det inte  mag katarr som det kändes som......Det hjälpte ivarjefall att vara hemma nga dagar...Få se hur det blir nu framöver....

Har påbörjat räknat mina steg igen så när jag kom hem från jobbet så var det bara att snöra på sig gåskorna och ta sig en vända med stavarna för att få ihop lite steg.........Skönt att man kommer igång igen...

På vägen så hittade jag gula kantareller som  jag naturligtvis inte kunde låta bli  att plocka...man blir som barn hittar godis......ingen påse hade jag så jag fick använda mina geniknölar.......Jag ville inte gömma de och hämta de med bilen när jag kom hem utifall ngn skulle  se och ta de.....Jag ville  ha med mig de med en gång....fickorna var för små.......så jag fick ta av mig jackan och använda den som en "luffarknyte""....typ , man viker upp alla ändar och håller ihop...
Så stavarna i ena handen  och guldknytet i andra trava jag hemmåt ...Så det blev inte långpromenaden denna gång...
men steg fick jag....



Steg idag: 14010 steg
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0