**Kuckiliku*
2008-10-28 @ 21:26:19
 
Grabben var uppe med tuppen imorse...Han skulle få besök av en flickbekant.....Hmmm....
Jag rensade igår och hade nga stora sopsäckar i hallen så var han på mig kl 7 imorse att jag skulle ta bort de...Han ville ha lite snyggt inför henne antar jag....
Så jag upp jag med och plocka lite här och där.....
Bjöd på gormemiddag "spagetti + köttbullar""......
Jag såg inte röken av de mer än nga gånger.....
Erbjöd mig att skjutsa hem henne efter jag skjutsat stora tösa till innerbandyn i grannbyn.....det var bara det att flickbekanten bodde 2,5 mil från lillstan och härifrån dit är 1,5 mil....Så jag åkte 4 x 2 mil.....Hon bodde långt ut i urskogen måste jag säga....Träd , träd och åter träd....Trodde aldrig jag skulle hinna tillbaxs och plocka upp stora tösa men vi hann precis....
Om han nu ska skaffa tjej varför kan han inte skaffa ngn hemomkring....nej, så långt bort åt andra hållet,,,,

Så nu har jag lämnat barnen hos mormor....och sitter här en stund innan jag ska gå och lägga mig...

Har cyklat i dag  men nu börjar den trillskas....sambon har tittat på henne och få se om han lyckas fixa upp na...Det rasalr i den när man ska ha det tyngsta läget på.....Jag fick mixtra så gick det......

Steg: 17100 (Motioncykel 55 min + vardagssteg)
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-10-29 @ 11:06:05
 
Nu blir jag nyfiken på vem det kan vara!?

Och inte har E sagt nåt. Är det nån i klassen?
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0