**London star**
2008-10-22 @ 20:18:35
 
Titta vad jag hittade hos en annan bloggare vickihickitoria....en myspace star som bor i london och sjunger asbra.....Vilken röst.....
Hon och en tidigare förälder  till mig har sjungit ihop flera gånger på bla pub/barer (vet inte vad jag ska kalla det)då jag har hört de...superduktiga....
London tjejen och jag gick gymnasiet ihop och denna talang såg jag aldrig då.....Eftersom jag alltid har önskat mig själv en bra sångröst så avundas jag alla som kan sjunga.......och inte låter som en kråka som satt  ngt i halsen efter ngn enstaka barnlåt...Barnen på jobbet bryr sig inte som tur är...

Steg: 21660 (promenad 35 min + arbete + motioncykel 48 min)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0