** Silly really **
2008-10-30 @ 08:53:32
 
Han har gjort det igen...satt och lyssnade på radion i bilen på väghem från jobbet  när en schysst låt spelades som jag  inte hade hört tidigare.....dansvänlig och rytmvänlig.....men tyckte att ngt var bekant...
Javisst, Per Gessle har gjort en ny låt.....Silly really.....Det kommer att bli en ny hit tror jag...för jag diggar ju hans musik stenhårt...
Vad tror du???? 

Hittade tyvärr ingen bra video men hans ny hit......
Detta är en preview med Per....
 

 
- Musik - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-10-30 @ 17:52:24
 
absolut en hit:-)



många säger att alla barnen är lika men jag har svårt att se de..kanske för jag ser dem hela dagarna..

men å andra sidan jag kan se de var lika när de var bebisar...

har du inga kort på hur dina tjejer såg ut som bebisar o nu..är de fortfarande lika lika som de var när de var bebisar...om du förstår hur jag menar..



nu ska vi ta fram lite te o smörgås här innan bolibompa eller film eller var de blir..



kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Junitjej
2008-10-30 @ 18:05:38
 
Kom ihåg att det imorgon är det sista dagen av Bloggarnas stegrace. Stega järnet nu!!! Visst har en månad gått fort? Kanske man skulle ha haft en längre tids stegutmaning. Vad tycker du?
 
- URL: http://junitjejen.se - -

Från: tiindra
2008-10-30 @ 22:09:09
 
Man skulle nog kunna ha haft en månad till för min del ivarjefall...Jag blir sporrad och peppead när andra är med....
 
- URL: http://tiindraz.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0